Recenzie: Black Widow este primul film ideal pentru MCU Faza 4

A fost doar timid de doi ani pentru că am văzut ultima dată un nou film Marvel Studios, The Last fiind Spider-Man: Far From Home, filmul care s-a închis afară „Saga Infinity”. Pentru că atunci, am fost binecuvântați cu Wandavision, Falconul și Soldatul sezonului de iarnă și acum Loki. Toate aceste spectacole sunt, din punct de vedere tehnic, „începutul” celei de -a patra faze a poveștilor MCU. Când a fost anunțat Black Widow, am fost amândoi confuz și nu atât de încântat. În timp ce am fost mulțumit că Natasha a primit în sfârșit propriul film, creierul meu de non-ficțiune și-a dat seama că acesta a fost probabil doar un fel de cadou despărțitor (nu spun că a fost neînvățat) pentru actorul ei Scarlett Johannsson. Mi s -a părut, de asemenea, o modalitate grozavă de a introduce unele personaje noi pentru a te pregăti pentru filmele și traversele viitoare. Cu toate acestea, după ce am văzut acum prima serie MCU, am înțeles mai bine de ce, tematic, văduva neagră ar fi fost filmul ideal pentru a începe lucrurile.

Pentru a fi clar, nu stricăm nimic pentru acest film, deși se vor face referințe la trailerul final al văduvei negre (ambele). Așadar, dacă evitați tot marketingul și doriți să mergeți la rece, știți doar că văduva neagră atât o poveste satisfăcătoare despre Natasha Romanov, cât și continuă tema poveștilor recente ale MCU în urma lui Avengers: Endgame.

Desigur, oricine a văzut acel film știe că acesta este, din punct de vedere tehnic, un prequel. De fapt, un mod în care acest film se stabilește în cronologia cel mai bine după căpitanul America: Războiul Civil este cu utilizarea identificatorilor de locație foarte similare. Orașele și locurile pe care le călătoresc apar pe ecran cu scrisori de bloc mare, la fel ca în cel de -al doilea film Marvel de la frații Russo.

X

0 secunde de 12 minute, 40 de secunde

Trăi
00:00
12:40
12:40

Până acum, văduva neagră a fost doar un personaj cameo pentru MCU

Ne-am întâlnit pentru prima dată pe văduva neagră cu acțiune live din Iron Man 2, unde a fost repartizată să țină cu ochii pe Tony Stark în urma afacerii sale „I Am Iron Man”. În esență, a fost acolo pentru a arăta uimitor și a da lovitura. Cu toate acestea, în următoarele câteva filme în care a apărut, ea s -a recunoscut atât ca operator capabil, cu o bună busolă morală și un sentiment de responsabilitate mai mare decât chiar căpitanul America. Despre asta este filmul Black Widow, cum a devenit această femeie care a salvat întregul MCU. Obținem o privire mai bună asupra modului în care camera roșie a modelat -o și pe colegii ei „văduve” decât noi în Avengers: Age of Ultron. Cu toate acestea, despre ce este acest film este cu adevărat despre ce sunt Wandavision, Falcon și Soldatul sezonului de iarnă și (probabil) Loki: manipularea întristării și a traumelor care vine cu a fi un supererou de renume mondial.

Acum, să fim clar. Acest film este plin de felul de acțiune gigantică și distructivă CGI pentru care sunt cunoscute filmele Marvel. Scena de alungare a automobilelor pe care am văzut -o în fiecare trailer este destul de grozavă și nu sunt de obicei un fan al urmăririi auto. De fapt, sfârșitul acelei goane a fost poate că goana mea preferată de automobile se încheiau în toate cinematografia. A fost părți egale palpitante și prostești, ceea ce eu personal cred că este un loc de benzi desenate/acțiune-film dulce.

Celălalt lucru bun pe care acest film îl face este să recontextualizeze acolo unde este Black Widow atunci când o vedem din nou în Răzbunători: Infinity War. Cum a trecut de la a fi pe Team Iron Man la a fi femeia din dreapta a echipei Cap? Acest film nu vă oferă un punct de glonț al modului în care se întâmplă acest lucru, dar arată starea de spirit a lui Natasha de la sfârșitul războiului civil până când urmărim cu ea.

Ca și franciza Fast & Furious, Black Widow se referă la familie

Imagine prin Marvel Studios

Știm din saltul că Florence Pugh l -ar juca pe Yelena, sora lui Natasha, Rachel Weisz și -a jucat figura mamei sale, iar David Harbour ar fi figura ei de tată. Modul în care aceste relații se scutură probabil nu vă vor surprinde. Cu toate acestea, ceea ce m -a surprins a fost modul în care aceste relații au aterizat cu mine. Este rar caz în care o poveste prequel este servită de public știe cum se va scutura totul. Aceasta este ultima șansă a lui Natasha de a elimina orice roșu stânga în registrul ei și este la fel de roșu ca costumul lui Red Guardian.

Sincer, cea mai semnificativă nemulțumire pe care o văd pe fani care au despre acest film este una familiară din tranzacțiile din faza 1. Tăierii nu sunt analizați cu adevărat dincolo de ei, sunt răi și trebuie să fie opriți. Taskmaster este grozav în acest film, dar această versiune a personajului este, în esență, originală pentru MCU. Ceea ce este grozav în acest film este că întâlnim numeroase (multe) alte personaje care ar putea explora acest lucru într -o altă poveste. Black Widow se referă mai puțin la MCU în ansamblu și multe altele despre a -l duce pe Natasha în locul pe care îl găsim în jocul ei final. Ea s -a angajat pe deplin cu Răzbunătorii, fiind un erou, iar asta implică salvarea de vieți, nu le -a luat.

Dacă aceasta este ultima dată când vedem această versiune a lui Natasha Romanov, este încă tristă, dar mai puțin decât a fost acum doi ani. În interesul dezvăluirii complete, sunt îndoielnic că există vreun argument care ar putea fiCert de sine, Natasha ar fi trebuit să se sacrifică în locul lui Clint Barton de Jeremy Renner. Următoarea serie Hawkeye ar fi putut fi la fel de ușor un prequel cum a fost acest film. Cu toate acestea, o parte din a fi fan implică acceptarea poveștii pe care o obțineți mai degrabă decât cea pe care ați scris -o în capul vostru.

Sfârșitul lui Natasha în MCU, dar nu sfârșitul văduvei negre

Imagine prin Marvel Studios

Chiar am crezut că acesta este un film neobișnuit pentru a da startul în faza 4 a MCU, Black Widow face ceea ce se așteaptă să facă un film Marvel Studios. (Înțeles: rămâneți după credite.) Viitorul pentru cel puțin unele dintre aceste personaje este indicat în ultimele momente, iar conexiunile sunt atrase de alte proiecte MCU pe care le -am văzut recent și care vor veni în curând. Cu toate acestea, aceste elemente de configurare, în opinia mea, nu scad de povestea mai mare. Ca și căpitanul America, mantaua „The Black Widow” va fi preluată de altcineva. De fapt, dacă titlul ar fi Natasha Romanov și nu Black Widow, ar funcționa la fel de bine. Pentru că, deși este vorba despre ceea ce implică a fi o „văduvă neagră” în MCU, aceasta este povestea lui Natasha. Publicul este, la fel ca Natasha însăși, a cerut să țină cont de ea ca un Răzbunător și trecutul ei ca asasin.

Poate că o critică corectă a filmului este alegerea pe care Johansson a făcut -o în performanța ei pe tot parcursul mandatului. Natasha are prea multe moduri: stoice și quippy. Călătoria emoțională pe care o întreprinde este lăsată în subtext, dar nimic din ceea ce nu veți avea nevoie de un minor critic aprins. În ceea ce se simte ca o subversiune a ceea ce a venit înainte, sunt figurile mai vechi din poveste care își vorbesc emoțiile. Poate că ar fi putut fi, mai multe momente, Natasha fiind o „ființă umană”, dar asta a fost salvat pentru un personaj de care publicului ar putea sau nu să -i pese cu adevărat. Cu toate acestea, acest personaj este unul de care Natasha îi pasă foarte mult, iar salvarea acestei persoane este ultimul lucru pe care îl poate face pentru a -i duce reglatorul la negru.

Black Widow ajunge în teatre și Disney+ Premier Access la 9 iulie 2021.

Ce părere aveți despre Black Widow și ce sugerează acest film despre viitorul MCU? Spune -ne în comentariile de mai jos.