Premiera serialului Watchmen începe drama socială cu ardere lentă demn de nume: recenzie

Când adaptați o serie cu atâta istorie ca Watchmen, poate fi foarte ușor să o înșurubați. Damon Lindelof, producător executiv și (televiziune), Damon Lindelof știe acest lucru, motiv pentru care totul despre pilot este foarte atent. Dacă ați citit o recenzie a premierei serialului Watchmen înainte de duminică seară, acel recenzor a văzut probabil două treimi din emisiune, șase din nouă episoade. Pentru ceilalți dintre noi, primim o oră de poveste ne -am dat peste noi pe săptămână.

Majoritatea pieselor de recenzie au extras virtutea seriei Watchmen ca fiind una dintre cele mai bune din epoca televiziunii „prestigiu”, atât onorificate ale materialului sursă, cât și fără teamă, care spune o poveste necesară despre rasă și poliție în Statele Unite. Cu toate acestea, oamenii care au văzut doar premiera probabil nu o văd la fel. De fapt, cred că este perfect bine dacă ești foarte, foarte confuz.

În această recenzie a premierei serialului Watchmen, vom intra pe teritoriul spoilerului, dar nu până nu veți vedea imaginea privind sticla de aspect, despre care va trebui să vorbim. Dar mai întâi, să vorbim despre ce este de fapt această serie și despre ce trebuie să termine cu seria de benzi desenate limitate a genului de la Dave Gibbons și Alan Moore. Pentru că, pe de o parte, această serie este doar Watchmen pe nume. Salvați pentru spectacolul mereu distractiv cu-a-show, nu suntem introduși la niciun personaj din prima iterație a poveștii. Mai degrabă, primim o poveste despre un grup terorist supremacist alb care va război împotriva poliției din Tulsa, Oklahoma. Acest război fictiv se va lega, fără îndoială, din revoltele din Tulsa Race din 1921, o parte puțin studiată și rușinoasă din istoria Americii.

X

0 secunde de 12 minute, 40 de secunde

Trăi
00:00
12:40
12:40

Premiera Seriei Watchmen are loc într -o lume mult diferită de a noastră

Imagine prin HBO

Premiera seriei Watchmen începe în 1921, unde urmăm o familie tânără, neagră, în timp ce încearcă să scape de revoltele din Tulsa. În timp ce o mare parte din modul în care funcționează această lume este ficționalizat și bazat pe seria de benzi desenate, aceasta este o piesă foarte reală a tragediei americane. De acolo, sări peste aproape 100 de ani până în 2019, unde un ofițer de poliție neagră trage peste un bărbat alb care conduce un camion. Este clar că această serie vrea să spună o poveste despre rasism și poliție, totuși ceea ce va fi acel mesaj rămâne neclar. În această lume, poliția ajunge să -și ascundă identitățile, înșelând publicul ca o chestiune de politică. Cu toate acestea, aceștia au, de asemenea, acces restricționat la arme de foc și par a fi mult mai mult reglementate decât poliția reală. Polițiștii Beat poartă uniforme cu măști galbene, dar „detectivii” din această forță de poliție sunt costume complete.

Regina King o interpretează pe Angela Abar, care conduce o brutărie în identitatea ei de copertă. În uniforma ei, este sora Sister Night, un askicker îmbrăcat în piele îmbrăcat ca o călugăriță. Tim Blake Nelson joacă o sticlă cu aspect, un bărbat cu o mască oglindită înrăutățită, iar Andrew Howard joacă Roșu Scare, un ofițer cu accent rus pe forță. Don Johnson joacă șeful poliției Judd Crawford, a cărui identitate este aparent cunoaștere publică. (De asemenea, Jeremy Irons joacă un aristocrat fără nume, despre care vom vorbi și mai mult în Spoilers din partea Watchman Series Premiere Review.)

În timp ce ajungem să -i vedem în acțiune, restul spectacolului este să -i cunoaștem pe Crawford și Abar ca oameni. Suntem implicați să simpatizăm cu ei, ceea ce are sens pentru că sunt eroii noștri. Cu toate acestea, orice fan Watchmen știe că eroii sunt rareori atât de simpli.

Există mult mai multe întrebări decât răspunsuri, ceea ce implică că este timpul pentru spoilere. Reveniți la recenzia noastră de premieră din seria noastră de ceasuri după ce vedeți pilotul, dacă doriți să mențineți misterul în viață.
Nimeni nu vizionează Watchmen, cu excepția televizorului

Imagine prin ScreenGrab

Atunci când se referă la noduri către seria de benzi desenate originale, premiera seriei Watchmen face mult mai mult decât câțiva. Vedem că există o transmisie live a doctorului Manhattan pe Marte la televizor. Aparent, a ales să rămână pe planeta roșie, mai degrabă decât să găsească o altă galaxie, așa cum a făcut -o în benzi desenate. De asemenea, vedem Jeremy Irons trăind pe o moșie cu doi servitori foarte curioși, sărbătorind o aniversare. Spectacolul nu o spune, dar Lindelof a confirmat în unele interviuri că joacă Adrian Veidt sau Ozymandias. Există alte două momente majore care ne arată că suntem în Universul Watchmen.

Primul este că poliția din Tulsa pare să aibă o aeronavă care se bazează pe tehnologia folosită pentru alimentarea lui Archie, nava lui Owlman. Cu excepția cazului în care Judd Crawford este de fapt Dan Dreiberg în ascundere (îndoielnică), nu are sens pentru el să aibă bufnița. Are mult mai mult sens că, în urma pensionării lui Owlman, tehnologia care a alimentat Archie a fost pusă la dispoziția armatei și a poliției. Oul final de Paște este un serial de televiziune numit American Hero Story, care aparent va spune povestea minutemenului original.

Imagine prin DC

Între timp, modernulPăzitorii, și anume poliția, ajung să funcționeze în secret. Își ascund identitățile și mint publicul ca o chestiune de politică, cum ar fi atunci când poliția este rănită în linia de serviciu. Se poate înțelege practic ce există un grup precum Rorschach care se închină a 7-a Calvar și vrea să lupte cu poliția. Cu toate acestea, mai degrabă decât miliții cu minte libertară, sunt un grup de supremaciști albi. Nu există nicio întrebare că acești răufăcători sunt răul pur. Fanii ar putea fi supărați că acești teroriști folosesc chipul lui Rorschach ca chipul mișcării lor, dar acesta urmărește. Monologul intern al lui Rorschach îi arată că nu este doar un rasist, ci și sexist și homofob.

Damon Lindelof a așteptat să scoată o răsucire ca asta pentru că a pierdut

Imagine prin HBO

Unul dintre cele mai semnificative nume din distribuție, în afară de legendarul Lou Gossett, Jr., este Don Johnson. Pe măsură ce premiera serialului Watchmen se derula, am descoperit ceva. Multe dintre momentele de promovare ale personajului lui Johnson s -au întâmplat în acest episod. În ultimele minute ale episodului pilot, Crawford este ucis, spânzurat de un copac. Angela Abar își găsește trupul, după ce a fost chemat la fața locului de către un scaun cu rotile Gossett, Jr., joacă același băiat tânăr din deschiderea episodului. Este o piesă foarte făcută pentru a încheia acest episod cu linia unui ofițer de poliție albă cu un bărbat negru ca singurul suspect. Reel de remorcă din serial dăruiește că Abar nu crede că este vinovat de crimă, dar este totuși neobișnuit. Totuși, ideea din spatele acestei relocări este una care datează din primele zile ale pierdut.

Când Damon Lindelof și J.J. Abrams a rescris scenariul original al lui Jeffrey Lieber pentru emisiune, s -au jucat cu o idee. Au vrut să -l angajeze pe Michael Keaton, pe care toată lumea l -ar presupune că a fost conducerea. Apoi, în primul episod, au vrut să -l omoare pentru a arăta că orice personaj ar putea muri pe insulă în orice moment. În cele din urmă, Lindelof a scos acest tip de moment șocant cu personajul lui Johnson. (Deși, practic, va apărea cu siguranță în flashback -uri.) Se pare că Crawford a fost un erou pentru colegii săi și știm cu toții cum Watchmen tratează eroii.

Gradul de recenzie a premierei din seria Watchmen: un început promițător

Imagine prin ScreenGrab

Ca doar un episod pilot de televiziune, acest episod este fantastic. Oferă mult mai multe întrebări decât răspunsuri. Premiera stabilește personaje de care ne pasă. Configurează o lume care promite orice se va întâmpla în continuare va fi interesant. Această serie poartă numele unei deconstrucții iubite a genului de supereroi. Nu este clar ce va deconstrui acest spectacol. Dacă eliminați costumele, punerea polițiștilor doar în măști de schi, în esență totul ar fi același. Ceea ce face ca acest paznic să rămână de văzut. Cu toate acestea, acest lucru va deveni mai clar odată ce Laurie Blake de la Jean Smart (fosta Silk Spectre) apare.

Totuși, un spectacol de polițist care tratează supremația albă ca terorism este o poveste originală. Doar asta justifică vizualizarea spectacolului. Dacă există temeri cu privire la acest spectacol, materialul sursă ar putea elimina dintr -o poveste deja convingătoare.

Ce părere ai despre premiera seriei Watchmen? Lasă -ți recenziile, preocupările sau teorii în comentariile de mai jos!

Imagine prezentată prin HBO